Այսօր: Երկուշաբթի, 6 Մայիսի 2024թ.
Ջերմուկի համայնքապետարանի պաշտոնական կայք
Հյուրերի քանակը՝ 55
ՋԵՐՄՈՒԿԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
 
ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑԻ ՄԱՇՎԱԾ, ԱՆԸՆԹԵՌՆԵԼԻ ԴԱՐՁԱԾ ՀԱՇՎԱՌՄԱՆ ՀԱՄԱՐԱՆԻՇԵՐԻ ՓՈԽԱՐԵՆ ՏԱՌԵՐԻ ՈՒ ԹՎԵՐԻ ՆՈՒՅՆ ՀԱՎԱՔԱԾՈՒՆ ՊԱՐՈՒՆԱԿՈՂ ՆՈՐ ՀԱՄԱՐԱՆԻՇԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄ ԿԱՄ ԿՈՐԱԾ ՀԱՄԱՐԱՆԻՇԻ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՈՒՄ




Փակել բոլորը
Ծառայությունը տրամադրվում է ՀՀ ՆԳՆ ոստիկանության կողմից, եթե անհրաժեշտ է տրամադրել տրանսպորտային միջոցի տառերի ու թվերի նույն հավաքածուն պարունակող նոր համարանիշեր՝ մաշված, անընթեռնելի դարձած հաշվառման համարանիշերի փոխարեն կամ մեկ կորցրած համարանիշի վերականգնում:

1. Դիմումի հիման վրա տրանսպորտային միջոցի նոր համարանիշի տրամադրում
կամ
2. Դիմումը մերժելու մասին պատասխան

Կախված դիմումի ներկայացման ձևից, դրանց ընթացքին և արդյունքներին կարելի է հետևել.

Կախված դիմումի ներկայացման ձևից, դրանց արդյունքները կարելի է ստանալ նաև.

  • փոստով՝ նամակով ուղարկելու միջոցով (դիմումի մերժման դեպքում),
  • էլեկտրոնային փոստի միջոցով (դիմումի մերժման դեպքում),
  • ստորագրությամբ՝ առձեռն հանձնելու միջոցով:
  • Համայնքապետարանը դիմումը ստանալուց հետո 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում այն ուղարկում է ՀՀ ճանապարհային ոստիկանություն:
  • Դիմումի հետ կապված մնացած գործողությունները կատարվում են ՀՀ ճանապարհային ոստիկանության կողմից:
  • ՀՀ ճանապարհային ոստիկանության կողմից պատրաստված և համայնքապետարանին տրամադրված փաստաթղթերը, տրանսպորտային միջոցի համարանիշը 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում հանձնվում են դիմումատուին:


Տրանսպորտի բնագավառ
ՋԵՐՄՈՒԿԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
Հասցե՝
ք.Ջերմուկ, Մյասնիկյան 8
Հեռախոս՝
(0287) 2-12-17, 060-74-70-77
Էլ. փոստ՝
jermuk.vayotsdzor@mta.gov.am
Աշխ. օրեր՝
Երկ., Երք., Չրք., Հնգ., Ուրբ.,
Աշխ. ժամեր՝
9:00-18:00
  • Դիմումի լրացված ձևաթուղթը (եթե համայնքապետարանի պաշտոնական կայքի միջոցով Էլեկտրոնային եղանակով չի ներկայացվել):
  • Դիմողի անձնագրի կամ անձը հաստատող փաստաթղթի պատճենը:
  • Պետական տուրքի վճարման փաստը հավաստող անդորրագիրը:
  • Համայնքի ավագանու որոշմամբ սահմանված  միջնորդավճարի վճարման փաստը հավաստող անդորրագիրը:

Դիմումը կարող է ներկայացվել ինչպես անձամբ, այնպես էլ ներկայացուցչի միջոցով (լիազորագիրի առկայության դելքում):

1. Դիմողին տրամադրում է խորհրդատվություն՝ փաստաթղթերի ամբողջական ընդունման, ՀՀ ոստիկանություն դրանք փոխանցման և պատասխանը դիմումատուին հանձնման ընթացակարգը պարզաբանելու նպատակով:

2. Դիմումի և կից փաստաթղթերի ընդունումը կատարվում է համայնքապետարանի աշխատակցի կողմից հետևյալ ընթացակարգով՝

  • Ապահովվում է դիմողի նույնականացումը:
  • Ստուգվում է դիմումի և կից փաստաթղթերի ամբողջականությունը և վավերությունը: Կից փաստաթղթերի պատճենների համապատասխանությունը դրանց իսկական օրինակներին հաստատվում են համայնքապետարանի համապատասխան աշխատողի ստորագրությամբ:
  • Ապահովում է տեղական ինքնակառավարման մարմնի կողմից մատուցվող ծառայությունների համար նախատեսված միջնորդավճարի վճարումը հավաստող փաստաթղթի առկայությունը:

3. Դիմումի և կից փաստաթղթերի գրանցումը, տրանսպորտային միջոցի մաշված, անընթեռնելի դարձած հաշվառման համարանիշների ՀՀ ոստիկանություն փոխանցումը կատարվում է հետևյալ եղանակներով.

  • ՀԿՏՀ փաստաթղթաշրջանառության համակարգում դիմումի գրանցում և փոխանցում ՀՀ որստիկանության էլ. փաստաթղթաշրջանառության համակարգին: Դիմումատուին տրամադրվում է ծածկագիր (հսկիչ համար)՝ դիմումի ընթացքին հետևելու համար:
  •  Տրանսպորտային միջոցի մաշված, անընթեռնելի դարձած հաշվառման համարանիշները հանձնվում են համայնքապետարանի աշխատակիցն, ապա առձեռն կամ փոստային առաքման եղանակով փոխանցվում ՀՀ որստիկանության:
  • Դիմումատուի կողմից փաստաթղթերի բնօրինակները ներկայացնելու դեպքում դիմումը և կից փաստաթղթերի բնօրինակները փոստային եղանակով ներկայացնում են ՀՀ ոստիկանություն:

4. Դիմումատուին պատասխանը հանձնվում է հետևյալ եղանակներով.

  • ՀՀ ճանապարհային ոստիկանության կողմից պատրաստված փաստաթղթերը, տրանսպորտային միջոցի համարանիշը առձեռն կամ փոստային եղանակով հանձնվում են համայնքապետարան:
  • ՀՀ ճանապարհային ոստիկանության կողմից պատրաստված փաստաթղթերը կարող են Մալբերի (Mulberry) էլեկտրոնային համակարգից առաքվել համայնքապետարանի ՀԿՏՀ:
  • ՀՀ ճանապարհային ոստիկանության կողմից պատրաստված փաստաթղթերը, տրանսպորտային միջոցի համարանիշը 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում հանձնվում են դիմումատուին: Էլեկտրոնային եղանակով ստացված փաստաթղթերը դիմումատուին տրամադրվում են  հաստատված համայնքապետարանի կնիքով:
Անուն՝
Հայկուհի Առաքելյան
Հասցե՝
ք.Ջերմուկ, Մյասնիկյան 8
Էլ. փոստ՝
jermuk.vayotsdzor@mta.gov.am
Պաշտոն՝
Ջերմուկի համայնքապետարանի աշխատակազմի առաջատար մասնագետ

1. Ծառայության տրամադրման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի փաթեթի ոչ լիաժեք ներկայացում,
2. Ներկայացված փաստաթղթերի անհամապատասխանություն օրենսդրության պահանջներին,
3. Ներկայացված փաստաթղթերում կեղծ տեղեկությունների բացահայտում:

1. Վարչական կարգ
Բողոք կարող է ներկայացվել ակտն ընդունած վարչական մարմին.

ա) վարչական ակտն ուժի մեջ մտնելու օրվանից 2 ամսվա ընթացքում,
բ) վարչական մարմնի կողմից գործողություն կատարելու օրվանից մեկ ամսվա ընթացքում,

գ) վարչական մարմնի կողմից անգործություն ցուցաբերելու օրվանից 2 ամսվա ընթացքում։

2. Դատական կարգ
Վարչական դատարան հայց ներկայացնելու միջոցով՝ ՀՀ վարչական դատավարության օրենսգրքով սահմանված կարգով:

(15.51 Կբ) Ձևաթուղթ
ՄԵՐ ԿՈՆՏԱԿՏՆԵՐԸ
ՄԻԱՑԵՔ ՄԵԶ
ՀՂՈՒՄՆԵՐ
ք.Ջերմուկ, Մյասնիկյան 8
(0287) 2-12-17, 060-74-70-77
jermuk.vayotsdzor@mta.gov.am
Պաշտոնական էլ. փոստ` 53070621@e-citizen.am
(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)



© 2008 - 2024 Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են
ՋԵՐՄՈՒԿԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
Մշակող   ՏՀԶՎԿ ՀԿ
Համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ 209
ԲԿԳ Մրցանակ 2015 - OGP Award 2015
2015 Regional Winner